Pusztába kiáltott szavak

Bringázz Te is!

 

Friss topikok

  • kerikak: biztos nem csak alkohol volt bennük.. lehet ők csodálkoznak és szégyenkeznek a legjobban ha vissza... (2014.04.16. 12:18) Valóvilág
  • Krugylitroll: Láttam. Csótika. (2014.03.10. 10:29) Halászlé
  • hajdú: Remek! Örömmel adnék táptalajat a magyar kultúra újabb hajtásának! (2014.01.29. 15:21) Pff
  • hajdú: @Krugylitroll: Most láttamozol, vagy direktbe a moderálásra utazol, Csótikám? :) (2013.06.28. 13:08) Elmaradt posztok helyett
  • _hebron_: gratula és irigyirigy még egyszer! :) (2013.06.04. 23:51) Első távom

Utolsó kommentek

  • kerikak: biztos nem csak alkohol volt bennük.. lehet ők csodálkoznak és szégyenkeznek a legjobban ha vissza... (2014.04.16. 12:18) Valóvilág
  • hajdú: Oké, lehet hogy túlzás hogy norma, de akkor fogalmazzunk úgy, hogy átlagszínvonal, a lényeg ugyana... (2014.03.25. 13:27) Valóvilág
  • Rebelde: "ne ez legyen a norma" ezen felkaptam a fejem, ilyesmi eszedbe se jusson, mármint az, hogy ehhez... (2014.03.24. 12:47) Valóvilág
  • Krugylitroll: Láttam. Csótika. (2014.03.10. 10:29) Halászlé
  • hajdú: Remek! Örömmel adnék táptalajat a magyar kultúra újabb hajtásának! (2014.01.29. 15:21) Pff
  • Utolsó 20

Címkék

1956 (2) 2008 (1) 4 es (1) 56 os (1) alkonyat (2) apu (1) áram (1) arany (1) auschwitz (2) autó (8) autokrácia (1) autóvásárlás (1) a hullám (1) a királyság (1) bajnai (1) bajnokok ligája (1) balaton (3) balatonátúszás (1) baleset (3) barcelona (1) bevásárlás (1) bkv (1) bl (1) bokros (1) bor (2) bravo (2) bringa (15) bronz (1) budapest (11) bukósisak (2) buli (2) bútor (2) cél (1) chamrousse (1) chili (1) Címkék (1) coming out (1) critical mass (2) család (2) cseh laci (1) csillebérc (1) csípős (1) cukiság (1) debrecen (1) deja vu (1) dekor (2) demokrácia (1) diktatúra (1) donovaly (1) dopping (1) dugó (1) e! (1) eastwood (1) egészségügy (1) egyszerű étel (1) élet (1) elmű (2) elveszett (1) emlék (3) én (1) energiatakarékos (1) építészet (2) erdély (3) eskövő (1) európa (1) evőeszköz (1) extrém (1) felhívás (1) félmaraton (1) ferencváros (1) fesztivál (2) figula (1) film (5) foci (13) fordítás (1) forradalom (1) futás (7) gábor zsazsa (1) gasztró (1) gáz (2) gazdaság (12) gazember (1) gera (1) gokart (1) gól (1) google (1) gran torino (1) grooveheadz (1) gyurcsány (1) hajléktalanok (1) hálapénz (1) halászlé (1) hangulatjelentés (1) háztartási gépek (1) hegymászás (1) hitel (3) hoki (3) holokauszt (2) horvátország (1) ikea (1) index (1) internet (2) iparművészeti múzeum (1) isztria (1) kajak kenu (1) kampány (1) kanapé (1) kapcsolat (1) karácsony (2) kártya (1) kéktúra (1) képek (1) kétfarkú kutya párt (1) kika (1) kína (1) kisebbség (7) kismagyarország (1) kiss (1) kitelepítés (1) kolonics (1) koncert (1) könyv (3) korcsolya (5) korrupció (1) közlekedés (4) kozmann (1) krakkó (2) krumpli (1) külpolitika (3) lakás (10) lakberendezés (1) lakógyűlés (1) leszarom (1) loki (1) lopás (1) madoff (1) magánnyugdíjpénztár (1) magyar (1) magyar foci (1) május 1 (1) maradok (1) marton endre (1) mázli (2) meccs (2) mégane (1) meló (1) metró (1) mnk (1) mnyp (1) mobil (3) mobilinternet (1) mogyoró (1) mosópor (2) mount everest (1) mozi (1) mp (1) múlt (2) műszaki cikkek (1) múzeum (1) nagyhideghegy (1) nagymagyarország (1) napirajz (1) népdal (1) nőnap (1) norvégia (1) novella (1) növény (1) nyár (1) nyelvtörvény (1) nyugdíj (1) nyugdíjreform (1) öbölátúszás (1) oktatás (1) október 23 (1) olimpia (4) ördögkatlan (1) örkény (1) őrült (1) orvos (1) panasz (1) pánik (1) pannon (1) panoráma (1) párisi nagyáruház (1) párizs (1) pech (3) peking2008 (1) phelps (2) ping (1) poén (7) politika (7) posta (1) poszt (1) pr (1) prsut (1) puli (1) puskás (1) radnóti (1) rágcsálnivaló (1) rajz (1) rasszizmus (1) recept (1) reform (1) reggel (2) reklámtábla (1) repülés (1) részvény (1) retró (1) rezsi (1) schmitt (1) síelés (3) siklóernyő (7) slota (1) sonka (1) sors (3) spekuláció (1) sport (17) svéd magyar (1) szabadság (3) szakítós (2) szeged (1) székelyföld (1) szerelem (4) sziget (1) szilénusz (1) szlovák (2) szlovákia (2) szünet (1) tanács (1) tanítás (1) társasház (1) tátra (1) tavasz (1) tél (4) telefon (2) térfigyelő (1) térkép (2) természet (1) tiltott égbolt (1) tisztesség (1) tojás (1) tojásos krumpli (1) történelem (10) tőzsde (2) translate (1) trianon (1) tv (1) u20 (3) újév (1) úszás (1) utánpótlás (2) utazás (18) vacsora (1) válogatott (7) válság (6) városliget (1) vásárlás (2) végleges (1) velencei tó (1) véletlen (1) véradás (3) vezetés (1) vieri (1) vitorlázás (3) vízilabda (1) vonnegut (1) vulkán (1) wasabi (1) zene (2) Címkefelhő

2009.04.06. 23:41 hajdú

Bringázz a munkába!

Végre újból van bicóm, még ha nem is az enyém: húgom kölcsönadta nekem a régi biciklijét (ő tudniillik hardcore bringás). Az enyémet, egy ezeréves mountain bike-ot ellopták még három éve, azóta bringa nélkül tengetem életemet. Én, aki középiskolás koromban csomót bicóztam, képes voltam elkerekezni fagyizni 30 kilométer távolságra egy barátommal, csak úgy poénból, mert miért ne... (Meg mert ott finom olasz krémfagyit adtak, Carpigiani, emlékeztetve kölökkorombeli időkre, amikor még szinte mindenhol csak az volt.) De hát ezt teszi az emberrel pár év pesti döglés. Na de ennek most vége, leszarom a neméppen bringabarát várost, a forgalmat, biciklivel fogok járni melóba, mert bringázni jó! Pláne ilyen szívfájdító tavaszi időjárás közepette.

És micsoda gép az! A Moser! Országúti kerékpár. Igazság szerint még ilyet sose használtam... Hát ez egy agár! Gyönyörű, karcsú, eszméletlen gyors, és kurva nehéz kezelni. A 20-as gumikkal (hozzáértők hümmöghetnek, a lényeg, hogy kurva vékony) néhol kirázza belőlem a szart is ezeken a kókányolt pesti utakon bizony. Viszont tényleg veszettül gyorsul és lehet hajtani mint az állat! Jó poén, csak kanyarodni ne kéne... :) Meg a fék sem esik éppen kézre. A váltóról már nem is beszélve - de váltani minek is. A koskormány azt hiszem, egy kicsit nagy ugrás nekem, mountain bike-hoz szokott mezei bringásnak. Viszont tényleg nagyon menő, mindenki megcsodálta a munkahelyemen. (Merthogy felcipeltem a szobánkba, biciklitároló nem lévén.) Ahol egyébként egyből meg is alapítottam a bringás csapatot, merthogy ma kezdődött a Bringázz a munkába! kampány. Ebben a versenyben aligha mi fogunk nyerni, de kit érdekel! Bringázni jó :)

Ő a Mózi:

7 komment

Címkék: tavasz bringa


A bejegyzés trackback címe:

https://hajdusag.blog.hu/api/trackback/id/tr241050808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.07. 09:57:11

juhééé! :)))

ma már én is bringával jöttem, persze csesztem átnézni hétvégén, és tegnap derült ki, hogy a lámpákban az elemek le vannak merülve, a kerekek kicsit laposak, és valamiért nem tudtam felfújni. úgyhogy ma reggel vagy fél órák szarakodtam a benzinkútnál, mire sikerült. de utána hasítottam, mint a szél! :)

a versenybringa meg jó, nekem egy favoritom van, igaz csak félverseny és lassan már csak a váz eredeti rajta. :( én úgy vettem anno, hogy monti után kitaláltam, hogy én igazából nem hegyre fel-le szeretek biciklizni, hanem úton, gyorsan, egy barátnőmnek meg pont volt ez a kis favorit eladó, én meg elmentem és megvettem úgy, hogy előtte még soha nem ültem versenybringán. azóta is a szerelmem, bár ma erősen elgondolkodtam rajta, hogy le kéne cserélni, mert nem lehet már rendes féket kapni hozzá (amit lehet, az meg nem megy rá) és ez így kezd nem túl biztonságos lenni. :S ráadásul láttam a vaterán egy olyan de olyan versenycangát viszonylag olcsóért, hogy most nagyon nagy gondban vagyok...

szóval nagyon örülök, hogy te is tekersz munkába, én is bam-ozok, lehet, hogy nem nyerünk, de azért jó móka. hétvégenként meg majd tekerhetünk együtt ide-oda ha van kedved, csak monday-nek is szerezni kéne egy bringát.

hajdú 2009.04.07. 19:40:45

@_hebron_:
Mint mondottam, húgom hardcore bringás, a pasija meg még annál is jobban, és nem ám vadiúj csillivilli bringákkal foglalkoznak csak, sőt, úgyhogy fogadok egy sörbe, hogy tudnak neked szerezni rávaló féket ;) Vagy ha inkább lecserélnéd, akkor szerintem abban is tudnak segíteni! Nekem is alighanem ők fognak keríteni új bringát olcsóért :)

Lámpáim még nekem sincsenek, úgyhogy egyelőre nappal tekerek csak, szürkületkor már spuri haza a kertek alatt, el ne csapjon valami vak autós.

(...Annyira, de annyira jó világ lenne, ha telehálóznák Budapestet bicikliutakkal! Igazi hangulatos, élhető város lenne....)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.08. 14:46:42

nem fűzök hozzá sok reményt, mert eddig minden bringaszervízben szomorúan mondták, hogy erre bizony itthon szinte esélytelen féket szerezni, de egy próbát megér, összehozhatnál tesódékkal vmikor.

főleg, hogy úgy néz ki vettem egy vadiúj versenycangát a vaterán, és a favoritot vagy eladom, és veszünk monday-nek egy másikat, vagy megcsináltatom a féket, lecserélem a kerekeket (mert neki vékonyabb kell, mint ami most van rajta :) és megkapja azt.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.14. 10:38:44

hűű, nagyon jól néz ki! valami hasonlót szeretnék én is monday-nek. :)

hajdú 2009.04.15. 23:52:33

@_hebron_:
Ugye? :)
Húgom mesélte, hogy anno a koliban a szobában tárolta egy ideig, aztán végre lett kinn is helye, de a szobatársa megkérte, hogy ne vigye már ki, mert olyan szép :) Megértem.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.17. 08:53:38

:)

viszont én a helyedben vennék rá valami normális lámpát, mert ez a kis piros szar (már bocs) nem sokat ér, nekem is ilyen volt.

meg persze remélem van bukód!

hajdú 2009.04.17. 20:02:35

@_hebron_:
Úgy látom, jól megnézted te azt a képet :)
Abban a kis piros szarban durván erős LED van! Bukóm még nincs, de majd lesz.
süti beállítások módosítása