Pusztába kiáltott szavak

Bringázz Te is!

Friss topikok

• kerikak: biztos nem csak alkohol volt bennük.. lehet ők csodálkoznak és szégyenkeznek a legjobban ha vissza... (2014.04.16. 12:18) Valóvilág
  • Krugylitroll: Láttam. Csótika. (2014.03.10. 10:29) Halászlé
  • hajdú: Remek! Örömmel adnék táptalajat a magyar kultúra újabb hajtásának! (2014.01.29. 15:21) Pff
  • hajdú: @Krugylitroll: Most láttamozol, vagy direktbe a moderálásra utazol, Csótikám? :) (2013.06.28. 13:08) Elmaradt posztok helyett
  • _hebron_: gratula és irigyirigy még egyszer! :) (2013.06.04. 23:51) Első távom

Utolsó kommentek

• hajdú: Oké, lehet hogy túlzás hogy norma, de akkor fogalmazzunk úgy, hogy átlagszínvonal, a lényeg ugyana... (2014.03.25. 13:27) Valóvilág
  • Rebelde: "ne ez legyen a norma" ezen felkaptam a fejem, ilyesmi eszedbe se jusson, mármint az, hogy ehhez... (2014.03.24. 12:47) Valóvilág
  • Krugylitroll: Láttam. Csótika. (2014.03.10. 10:29) Halászlé
  • Utolsó 20

Címkék

1956 (2) 2008 (1) 4 es (1) 56 os (1) alkonyat (2) apu (1) áram (1) arany (1) auschwitz (2) autó (8) autokrácia (1) autóvásárlás (1) a hullám (1) a királyság (1) bajnai (1) bajnokok ligája (1) balaton (3) balatonátúszás (1) baleset (3) barcelona (1) bevásárlás (1) bkv (1) bl (1) bokros (1) bor (2) bravo (2) bringa (15) bronz (1) budapest (11) bukósisak (2) buli (2) bútor (2) cél (1) chamrousse (1) chili (1) Címkék (1) coming out (1) critical mass (2) család (2) cseh laci (1) csillebérc (1) csípős (1) cukiság (1) debrecen (1) deja vu (1) dekor (2) demokrácia (1) diktatúra (1) donovaly (1) dopping (1) dugó (1) e! (1) eastwood (1) egészségügy (1) egyszerű étel (1) élet (1) elmű (2) elveszett (1) emlék (3) én (1) energiatakarékos (1) építészet (2) erdély (3) eskövő (1) európa (1) evőeszköz (1) extrém (1) felhívás (1) félmaraton (1) ferencváros (1) fesztivál (2) figula (1) film (5) foci (13) fordítás (1) forradalom (1) futás (7) gábor zsazsa (1) gasztró (1) gáz (2) gazdaság (12) gazember (1) gera (1) gokart (1) gól (1) google (1) gran torino (1) grooveheadz (1) gyurcsány (1) hajléktalanok (1) hálapénz (1) halászlé (1) hangulatjelentés (1) háztartási gépek (1) hegymászás (1) hitel (3) hoki (3) holokauszt (2) horvátország (1) ikea (1) index (1) internet (2) iparművészeti múzeum (1) isztria (1) kajak kenu (1) kampány (1) kanapé (1) kapcsolat (1) karácsony (2) kártya (1) kéktúra (1) képek (1) kétfarkú kutya párt (1) kika (1) kína (1) kisebbség (7) kismagyarország (1) kiss (1) kitelepítés (1) kolonics (1) koncert (1) könyv (3) korcsolya (5) korrupció (1) közlekedés (4) kozmann (1) krakkó (2) krumpli (1) külpolitika (3) lakás (10) lakberendezés (1) lakógyűlés (1) leszarom (1) loki (1) lopás (1) madoff (1) magánnyugdíjpénztár (1) magyar (1) magyar foci (1) május 1 (1) maradok (1) marton endre (1) mázli (2) meccs (2) mégane (1) meló (1) metró (1) mnk (1) mnyp (1) mobil (3) mobilinternet (1) mogyoró (1) mosópor (2) mount everest (1) mozi (1) mp (1) múlt (2) műszaki cikkek (1) múzeum (1) nagyhideghegy (1) nagymagyarország (1) napirajz (1) népdal (1) nőnap (1) norvégia (1) novella (1) növény (1) nyár (1) nyelvtörvény (1) nyugdíj (1) nyugdíjreform (1) öbölátúszás (1) oktatás (1) október 23 (1) olimpia (4) ördögkatlan (1) örkény (1) őrült (1) orvos (1) panasz (1) pánik (1) pannon (1) panoráma (1) párisi nagyáruház (1) párizs (1) pech (3) peking2008 (1) phelps (2) ping (1) poén (7) politika (7) posta (1) poszt (1) pr (1) prsut (1) puli (1) puskás (1) radnóti (1) rágcsálnivaló (1) rajz (1) rasszizmus (1) recept (1) reform (1) reggel (2) reklámtábla (1) repülés (1) részvény (1) retró (1) rezsi (1) schmitt (1) síelés (3) siklóernyő (7) slota (1) sonka (1) sors (3) spekuláció (1) sport (17) svéd magyar (1) szabadság (3) szakítós (2) szeged (1) székelyföld (1) szerelem (4) sziget (1) szilénusz (1) szlovák (2) szlovákia (2) szünet (1) tanács (1) tanítás (1) társasház (1) tátra (1) tavasz (1) tél (4) telefon (2) térfigyelő (1) térkép (2) természet (1) tiltott égbolt (1) tisztesség (1) tojás (1) tojásos krumpli (1) történelem (10) tőzsde (2) translate (1) trianon (1) tv (1) u20 (3) újév (1) úszás (1) utánpótlás (2) utazás (18) vacsora (1) válogatott (7) válság (6) városliget (1) vásárlás (2) végleges (1) velencei tó (1) véletlen (1) véradás (3) vezetés (1) vieri (1) vitorlázás (3) vízilabda (1) vonnegut (1) vulkán (1) wasabi (1) zene (2) Címkefelhő

2013.06.26. 00:05 hajdú

Elmaradt posztok helyett

Amikor lenne írni mit, akkor nincs kedvem-időm, amikor lenne, akkor kábé nincs mit, úgyhogy néha magam sem tudom, mire szolgál a blogírogatás. Naplónak túl foghíjas, énblognak nem elég őszinte (azért rájöttem, hogy mégsem tudok csak úgy bármit kiírogatni a világba), tematikus blognak nyilván nem való, stílusgyakorlatnak meg minek. Azért próbálom mégiscsak erősíteni a napló vonalat, úgyhogy hajrá! Sűrű ez a nyár már eddigis, és még hátra is van egy-két kaland. Ami mostanság kimaradt, felsorolásszerűen: egynapos Balaton-megkerülés bringával, Ciprus, Málta, Fishing on Orfű. Az előző hétvégéig így nézett ki a munka frontja: egy nap szabi (a Balatonkerülés miatt), két nap meló, két nap csapatépítés, hétvége, két nap szabi (ez volt Ciprus), két nap meló, egy nap szabi, hétvége, egy nap szabi (ez volt Málta), három nap meló, egy nap szabi, hétvége (ez volt Orfű). Meg kell hogy mondjam, el lehet viselni ezt a munkatempót :) De tényleg egész jó volt, a meló is haladt mégiscsak, ugyanakkor meg közben kvázi folyamatosan szabadságon voltam. Persze a házimunka az nem nagyon haladt ezalatt, úgyhogy a rumli kezd hegyekben állni, ezzel még mindig nem értem utol magam. És persze az élménybeszámolókkal sem :)

A Balaton egynapos megkerülését már hónapok óta tervezgettük két barátommal (Szilárddal és Gabesszal) aztán végre ki tudtunk tűzni egy napot júni elején, amikor mindenki ráért. Egyben a ciprusi bringázás főpróbája is akart lenni, merthogy itt három kemény nap várt ránk, bérelt bringával cipelt cuccokkal, sátorral. Remekül sikerült, a baljós időjárás-előrejelzés (érkező front, eső és erős szél) sem vált be úgy, ahogy féltem tőle, és sikerült is 12 óra alatti idővel összehozni a teljes Balaton-kört. Kemény volt, de jól esett. El is határoztam, hogy jövőre lehet versenyben indulok - csak úgy még egyszer nem csinálnám meg, de egy versenymezőny megint más élményt adhat, és persze még keményebb tempóra sarkall, hiszen végülis bár kemény volt, összességében mégiscsak voltak lazázós szakaszok. Meglátjuk!

Aztán jött Ciprus, és mégsem vált valóra a háromnapos bringázós tervünk, mert már az első napon felborult az útiterv... közel sem tudtunk annyit haladni, mint amit térképen könnyedén megterveztünk: a cuccok-kölcsönbringa-szembeszél-hőség-hosszúemelkedők kombó legyűrt bennünket. De végülis ezt egyáltalán nem bánjuk, mert így még többet is láttunk, innentől kezdve olyan lett, mintha egyszerre több országban jártunk volna. Az éjszaka útközben ért minket, de szerencsére még pont találtunk egy éttermet, majd vadkempingeztünk egyet. A második nap ébredés után fürdőzés és reggeli a tengerparton, majd Limasszolba érve egy napra kocsit béreltünk (itt említtessék meg, hogy baloldali közlekedés van, így ez is egy külön élmény volt), és bevetettük magunkat a hegyekbe (baromi magasak ám, majdnem kétezer méteres a teteje), majd irány a főváros, Nicosia, benne a török részekkel (így újabb országba csöppentünk), éjszaka pedig majdnemvad kemping: mire odaértünk, már senki, mikor elmentünk, még senki nem volt a portán, így végül ingyen töltöttük ott az estét. Újabb reggeli fürdőzés, majd vissza a bringákért, illetve déli fürdőzés. (Limasszolról pedig meg kell jegyezni, hogy a főutcán görögöt alig láttunk, de filippinókat meg tömegével, szóval egy bazi nagy olvasztótégely, tele bevándorlókkal, számomra meglepő helyekről.) Most már az első nap rutinjával tudtuk, hogy kemény túra vár ránk, és a terv szerint le is nyomtuk a visszautat, a lejtőkön jól begyorsulva, tudván, hogy kell a lendület a hosszú kaptatókra... összességében olyan volt ez a szakasz, mint a Velencei-tóra lekerekezni a 811-esen, Etyek felé. (Aki ismeri, ismeri, szóval nincsenek igazi magas hegyek, mégsem egy könnyű túra.) Majd egy nemlétező úton haladva és egy nemlézető hídon átkelve elértünk a nemlétező kempingbe. (Megfejtés: előbbi kettő még csak épült, utóbbi meg bezárt.) Meg persze fürdőztünk és fotózkodtunk a tengerparti naplementében. Ciprusról ennyi dióhéjban, aztán alig pakoltunk ki, már mehettünk is Máltára... Nagy burzsujok vagyunk, hogy minden hétvégén egy sziget, igaz? (A többesszám indokolt, mert bár a csapat nem teljesen ugyanaz volt, de Szilárd mindkettőn ott volt.) Ez a fapados repülőjegyek jótéteménye! Máltán pedig Pappzé hathatós vendégszeretetét élveztük, itt is legalább annyi kalandban volt részünk, csak kevesebb sporttal, több kultúrával és ugyanannyi fürdőzéssel, valamint vadsátrazás helyett ezúttal a nyolcadik emeleti (bár az első szint mindjárt a harmadik volt :)) hotelszoba teraszáról tengerre néző kilátással - amit szintén bagóért kaptunk, tehát oltári mázlival, arról nem is beszélve, hogy más vendég a recepción becsekkoláskor kialakult tumultusban verte az asztalt az általa hiányolt seaview miatt. Továbbá jegyeztessék fel az utókornak a Pappzé által összehozott isteni rák- és halebéd, amihez a hozzávalókat frissen szereztük be a halpiacról aznap délelőtti kulturális programként. Hát ilyen volt.

A Fishing on Orfű meg továbbra is a leghangulatosabb magyar fesztivál (dióhéjban: mert egyszerre elég nagy és családias), a fröccstúra továbbra is zseniális program, és még el sem jöttem az Orfűi-tó partjáról, de már azt vártam, hogy jövőre is jöhessek. Mindenképp visszatérek!

2 komment

Címkék: utazás fesztivál nyár bringa

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2013.06.28. 13:08:54

@Krugylitroll:
Most láttamozol, vagy direktbe a moderálásra utazol, Csótikám? :)