Pusztába kiáltott szavak

Bringázz Te is!

 

Friss topikok

  • kerikak: biztos nem csak alkohol volt bennük.. lehet ők csodálkoznak és szégyenkeznek a legjobban ha vissza... (2014.04.16. 12:18) Valóvilág
  • Krugylitroll: Láttam. Csótika. (2014.03.10. 10:29) Halászlé
  • hajdú: Remek! Örömmel adnék táptalajat a magyar kultúra újabb hajtásának! (2014.01.29. 15:21) Pff
  • hajdú: @Krugylitroll: Most láttamozol, vagy direktbe a moderálásra utazol, Csótikám? :) (2013.06.28. 13:08) Elmaradt posztok helyett
  • _hebron_: gratula és irigyirigy még egyszer! :) (2013.06.04. 23:51) Első távom

Utolsó kommentek

  • kerikak: biztos nem csak alkohol volt bennük.. lehet ők csodálkoznak és szégyenkeznek a legjobban ha vissza... (2014.04.16. 12:18) Valóvilág
  • hajdú: Oké, lehet hogy túlzás hogy norma, de akkor fogalmazzunk úgy, hogy átlagszínvonal, a lényeg ugyana... (2014.03.25. 13:27) Valóvilág
  • Rebelde: "ne ez legyen a norma" ezen felkaptam a fejem, ilyesmi eszedbe se jusson, mármint az, hogy ehhez... (2014.03.24. 12:47) Valóvilág
  • Krugylitroll: Láttam. Csótika. (2014.03.10. 10:29) Halászlé
  • hajdú: Remek! Örömmel adnék táptalajat a magyar kultúra újabb hajtásának! (2014.01.29. 15:21) Pff
  • Utolsó 20

Címkék

1956 (2) 2008 (1) 4 es (1) 56 os (1) alkonyat (2) apu (1) áram (1) arany (1) auschwitz (2) autó (8) autokrácia (1) autóvásárlás (1) a hullám (1) a királyság (1) bajnai (1) bajnokok ligája (1) balaton (3) balatonátúszás (1) baleset (3) barcelona (1) bevásárlás (1) bkv (1) bl (1) bokros (1) bor (2) bravo (2) bringa (15) bronz (1) budapest (11) bukósisak (2) buli (2) bútor (2) cél (1) chamrousse (1) chili (1) Címkék (1) coming out (1) critical mass (2) család (2) cseh laci (1) csillebérc (1) csípős (1) cukiság (1) debrecen (1) deja vu (1) dekor (2) demokrácia (1) diktatúra (1) donovaly (1) dopping (1) dugó (1) e! (1) eastwood (1) egészségügy (1) egyszerű étel (1) élet (1) elmű (2) elveszett (1) emlék (3) én (1) energiatakarékos (1) építészet (2) erdély (3) eskövő (1) európa (1) evőeszköz (1) extrém (1) felhívás (1) félmaraton (1) ferencváros (1) fesztivál (2) figula (1) film (5) foci (13) fordítás (1) forradalom (1) futás (7) gábor zsazsa (1) gasztró (1) gáz (2) gazdaság (12) gazember (1) gera (1) gokart (1) gól (1) google (1) gran torino (1) grooveheadz (1) gyurcsány (1) hajléktalanok (1) hálapénz (1) halászlé (1) hangulatjelentés (1) háztartási gépek (1) hegymászás (1) hitel (3) hoki (3) holokauszt (2) horvátország (1) ikea (1) index (1) internet (2) iparművészeti múzeum (1) isztria (1) kajak kenu (1) kampány (1) kanapé (1) kapcsolat (1) karácsony (2) kártya (1) kéktúra (1) képek (1) kétfarkú kutya párt (1) kika (1) kína (1) kisebbség (7) kismagyarország (1) kiss (1) kitelepítés (1) kolonics (1) koncert (1) könyv (3) korcsolya (5) korrupció (1) közlekedés (4) kozmann (1) krakkó (2) krumpli (1) külpolitika (3) lakás (10) lakberendezés (1) lakógyűlés (1) leszarom (1) loki (1) lopás (1) madoff (1) magánnyugdíjpénztár (1) magyar (1) magyar foci (1) május 1 (1) maradok (1) marton endre (1) mázli (2) meccs (2) mégane (1) meló (1) metró (1) mnk (1) mnyp (1) mobil (3) mobilinternet (1) mogyoró (1) mosópor (2) mount everest (1) mozi (1) mp (1) múlt (2) műszaki cikkek (1) múzeum (1) nagyhideghegy (1) nagymagyarország (1) napirajz (1) népdal (1) nőnap (1) norvégia (1) novella (1) növény (1) nyár (1) nyelvtörvény (1) nyugdíj (1) nyugdíjreform (1) öbölátúszás (1) oktatás (1) október 23 (1) olimpia (4) ördögkatlan (1) örkény (1) őrült (1) orvos (1) panasz (1) pánik (1) pannon (1) panoráma (1) párisi nagyáruház (1) párizs (1) pech (3) peking2008 (1) phelps (2) ping (1) poén (7) politika (7) posta (1) poszt (1) pr (1) prsut (1) puli (1) puskás (1) radnóti (1) rágcsálnivaló (1) rajz (1) rasszizmus (1) recept (1) reform (1) reggel (2) reklámtábla (1) repülés (1) részvény (1) retró (1) rezsi (1) schmitt (1) síelés (3) siklóernyő (7) slota (1) sonka (1) sors (3) spekuláció (1) sport (17) svéd magyar (1) szabadság (3) szakítós (2) szeged (1) székelyföld (1) szerelem (4) sziget (1) szilénusz (1) szlovák (2) szlovákia (2) szünet (1) tanács (1) tanítás (1) társasház (1) tátra (1) tavasz (1) tél (4) telefon (2) térfigyelő (1) térkép (2) természet (1) tiltott égbolt (1) tisztesség (1) tojás (1) tojásos krumpli (1) történelem (10) tőzsde (2) translate (1) trianon (1) tv (1) u20 (3) újév (1) úszás (1) utánpótlás (2) utazás (18) vacsora (1) válogatott (7) válság (6) városliget (1) vásárlás (2) végleges (1) velencei tó (1) véletlen (1) véradás (3) vezetés (1) vieri (1) vitorlázás (3) vízilabda (1) vonnegut (1) vulkán (1) wasabi (1) zene (2) Címkefelhő

2009.04.24. 00:00 hajdú

TV-emlékek

Hebronnak örök hálám ezért a posztjáért, eszembe juttatta azt a misztikus rajzfilmsorozatot, amit anno úgy imádtam! Már csak arra emlékeztem homályosan belőle, hogy Árkádia, meg a kék űrhajó-élőlényre, meg valahol az agytekervényeimben ott sejlett a főcímzene... És most ezen a nyomon haladva eszembe jutott A hegy gyomrában (hú, de félelmetes volt, beszarás) meg A jövőből jött lány... Asszem jól bele voltam zúgva a főszereplő csajba, bár szerintem volt még pár ilyen :) Meg vasárnap délelőttönként (vagy inkább ebédidő környékén) szájtátva néztem Az egyetlen föld című ismeretterjesztő sorozatot, az iszonyat jó volt, borzasztóan lebilincselt. Örök hálám az alkotóinak! (Annak is évekig csengett a zenéje a fülemben.) Nosztalgiázzunk! Nektek mi volt még ilyen?

Még az is eszembe jutott, hogy mennyi idióta telefonos játék ment, és az egyik gyereknapon sikerült végre betelefonálnom, húú de szétvetett az izgalom! Valami hülye horgászos játék rémlik, Dévényi Tibi bácsival természetesen. ("Hellóhalló, elektor-kalandor" muhaha :D) Aztán egész nap ott gubbasztottam a telefon mellett (tudjátok, az a piros tekerőszámlapos iparművészeti műremek), persze basztak visszahívni. Nem voltam ám csalódott!

És akkor rátérhetnék a 486-os gépen ronggyá nyüstölt számítógépes játékokra (és persze a belőlük származó kitörölhetetlen zenei emlékekre), meg hogy mennyit bütyköltem a config.syst és az autoexec.batot, hogy elinduljanak, hajajj... Azt hiszem, az egy másik poszt lesz :)

5 komment

Címkék: tv emlék


A bejegyzés trackback címe:

https://hajdusag.blog.hu/api/trackback/id/tr421083059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lujzababa 2009.05.04. 15:15:45

Én múlt7en vettem meg DVD-n az Elsüllyedt világok első 4 lemezét, 7végén néztük is, hát oltári nagy! Emlékszem is már, én Rebeka akartam lenni (én akkor kb. akkora voltam:))

No de a másik: TV-s, betelefonálós játék, ahol vmilyen (kólás?) üvegek lógtak egy kötélen és jöttek sorba, és vmi olyasmit kellett mondani, h "BUMM"! Talán ez volt a lényege, és lehetett nyeri takarékbetétkönyvet, de a többi homály...Na, erre ki emlékszik és mi volt a címe? :)

hajdú 2009.05.04. 19:22:34

@lujzababa:
Tényleg basszus, volt ilyen is! Valóban, azt kellett mondani, hogy "bumm" mert még eszembe is jutott, hogy egyes telefonálók (különösen a gyerekek és az idős nénikék) micsoda átéléssel ordították, hogy BUUMMM! :D Magára a játékra már nem is emlékszem, csak ezekre az ordításokra :D Hogy mi lehetett a címe, nem vagyok benne biztos, de nem pont Bumm? :)

Most jut eszembe, hogy mindig küldtem be a PC ABC című műsorba is a rejtvény-megoldásokat levelezőlapon (ott is volt telefonos játék bájdövéj, valami labirintusos) és egyszer nyertem is :) Egy lexikon volt mondjuk, ami vicces, mert nem sokra mentem volna vele, viszont becserélték más könyvre egy könyvesboltban.

Krugylitroll 2012.08.07. 12:41:52

Bumm volt a játék neve, és lehetett benne nyerni fél tucat férfi inget vagy női blúzt például. Az meg, hogy becserélte a könyvesbolt a lexikont, amit nem ott vettél, na az a régi szép idők, de tényleg. Amúgy pedig stukatúr.

hajdú 2012.08.07. 14:22:16

@Krugylicimpa:
Így van, valahol tényleg ez a becserélés is vicces. Bár én abban sem hiszek, hogy "régenmindenjobbvót", mert olyankor eszembe jut, hogy ránk is ezt mondták...

Krugylitroll 2012.08.10. 14:34:52

Nem minden volt jobb, csak megakadtam ezen a momentumon, hogy beviszel egy könyvet a könyvesboltba, nem ott vetted, és ők meg szívesen becserélik. Ez ma elképzelhetetlen. Azt viszont tudom, hogy ha az én gyerekkoromban ilyen sebességű és minőségű internet lett volna, meg facebook, stb., akkor tuti én is több időt töltöttem volna a gép előtt. Utálom, amikor a most harmincas-negyvenes éveikbe lépő emberek emiatt szidják a tizenéveseket. Persze, ők fociztak meg kirándultak, mert nem volt más szórakozás, max a videoton játékgéppel tudtak teniszezni, amit meg azért - lássuk be - hamar meg lehet unni. Tehát a "bezzegazénidőmben" azért egy ordas marhaság, mert azóta eltelt a bezzegazénidő. Nem is ezt akartam mondani.
süti beállítások módosítása